Roz

rozFloare de Oleandru privită de aproape !
ACTUALIZARE :  5 Februarie 2013
1-boboci de Oleandru 5.feb.2013

7 comentarii la “Roz

  1. Minnie spune:

    Ai acum oleandru înflorit sau este din anul trecut?

  2. Este un arbust încântător. Şi eu am unul. Am luat o crenguţă dintr-o grădină din Paris (cu aprobare, evident) , am pus-o într-o sticlă cu apă şi am purtat-o în maşină timp de două săptămâni până am ajuns acasă. Acum oleandrul este mare şi vara plin de flori !

  3. Alex spune:

    Superbă floare. Iar această apropiere, ne arată ceea ce adesea nu vedem şi trecem grăbiţi pe alături.
    O zi cât mai bună! 🙂

  4. Gabriela spune:

    Una dintre florile mele preferate. Lumina de pe taramuri exotice si un parfum fin si suav. O seara placuta iti doresc sa ai!

  5. Nina spune:

    Foarte fain. Si foarte toxic 🙂

  6. incaunipocrit spune:

    Reblogged this on TeMeMi.

Lasă un răspuns

